Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de dienst Zorg en gezondheid. Je zorgt ervoor dat al wie zich persoonlijk of telefonisch aanmeldt, vriendelijk en efficiënt opgevangen en doorverwezen wordt.
Jouw taken:
Fungeren als eerste contactpersoon voor de dienst Zorg en gezondheid, verzorgen van een warm onthaal en verstrekken van de nodige informatie met de glimlach;
Beantwoorden van telefonische oproepen van de bewoners en hun naasten;
Beheren van de mailbox;
Opvangen van klachten en doorverwijzen naar de verantwoordelijke;
Doorgeven van bestellingen van klein materiaal aan de leverancier;
Maken van fotokopieën, verzenden van interne en externe post, e-mails, enz.;
Verzamelen van de nodige informatie voor de opmaak van verslagen, jaarrapporten en beleidsdocumenten;
Bijhouden van gegevens voor de tegemoetkoming van het VSB
Bijhouden en verwerken vakantieaanvragen en prestatiegegevens van de medewerkers van de dienst Zorg en gezondheid;
Opmaken, up-to-date houden, sorteren en klasseren van bewonersdossiers;
Klasseren en voorlopig archiveren van documenten Woonzorg, onderhouden van dit klassement en het voorlopig archief
Facturatie;
Jouw profiel
je bent in het bezit van een diploma van hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld
je slaagt voor de selectieproeven
je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de beoogde betrekking. Dit moet blijken uit een recent uittreksel uit het strafregister dat afgeleverd wordt nadat de kandidaat slaagde voor de selectieproeven. Als hierop ongunstige vermeldingen voorkomen mag je dit schriftelijk toelichten.
je geniet de burgerlijke en politieke rechten
je bent medisch geschikt voor de uit te oefenen functie, in overeenstemming met de wetgeving betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk
je bent bereid om inzake werkuren flexibel in te springen wanneer nodig (bv. bij afwezigheid van jouw collega’s door verlof, ziekte…). Het basis uurrooster vind je in de infobundel terug.
Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Aanbod
een boeiende job in een aangename werksfeer
een interessante verlofregeling (26 vakantiedagen aangevuld met 11 feestdagen)
maaltijdcheques met een zichtwaarde van 8 euro, pro rata berekend
ecocheques t.w.v. 200 euro, pro rata berekend
een gratis hospitalisatieverzekering
een fietsvergoeding
gratis openbaar vervoer (woon-werkverkeer)
tweede pensioenpijler (5% brutojaarloon)
aangepaste vorming en opleiding
aandacht voor work-life balance
nuttige relevante ervaring uit privé-sector of als zelfstandige en ervaring uit de openbare sector wordt onbeperkt in rekening gebracht
het minimum brutomaandloon (geïndexeerd) bedraagt 1.151,69 euro (halftijdse functie)
een persoonlijke loonsimulatie kan je bekomen bij de dienst HRM.