Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker zorg en gezondheid


Functie

Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de dienst Zorg en gezondheid. Je zorgt ervoor dat al wie zich persoonlijk of telefonisch aanmeldt, vriendelijk en efficiënt opgevangen en doorverwezen wordt.

Jouw taken:

  • Fungeren als eerste contactpersoon voor de dienst Zorg en gezondheid, verzorgen van een warm onthaal en verstrekken van de nodige informatie met de glimlach;
  • Beantwoorden van telefonische oproepen van de bewoners en hun naasten;
  • Beheren van de mailbox;
  • Opvangen van klachten en doorverwijzen naar de verantwoordelijke;
  • Doorgeven van bestellingen van klein materiaal aan de leverancier;
  • Maken van fotokopieën, verzenden van interne en externe post, e-mails, enz.;
  • Verzamelen van de nodige informatie voor de opmaak van verslagen, jaarrapporten en beleidsdocumenten;
  • Bijhouden van gegevens voor de tegemoetkoming van het VSB
  • Bijhouden en verwerken vakantieaanvragen en prestatiegegevens van de medewerkers van de dienst Zorg en gezondheid;
  • Opmaken, up-to-date houden, sorteren en klasseren van bewonersdossiers;
  • Klasseren en voorlopig archiveren van documenten Woonzorg, onderhouden van dit klassement en het voorlopig archief
  • Facturatie;

Jouw profiel

  • je bent in het bezit van een diploma van hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld
  • je slaagt voor de selectieproeven
  • je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de beoogde betrekking.  Dit moet blijken uit een recent uittreksel uit het strafregister dat afgeleverd wordt nadat de kandidaat slaagde voor de selectieproeven.  Als hierop ongunstige vermeldingen voorkomen mag je dit schriftelijk toelichten.
  • je geniet de burgerlijke en politieke rechten
  • je bent medisch geschikt voor de uit te oefenen functie, in overeenstemming met de wetgeving betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk
  • je bent bereid om inzake werkuren flexibel in te springen wanneer nodig (bv. bij afwezigheid van jouw collega’s door verlof, ziekte…). Het basis uurrooster vind je in de infobundel terug.
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

  • een boeiende job in een aangename werksfeer
  • een interessante verlofregeling (26 vakantiedagen aangevuld met 11 feestdagen)
  • maaltijdcheques met een zichtwaarde van 8 euro, pro rata berekend
  • ecocheques t.w.v. 200 euro, pro rata berekend
  • een gratis hospitalisatieverzekering
  • een fietsvergoeding
  • gratis openbaar vervoer (woon-werkverkeer)
  • tweede pensioenpijler (5% brutojaarloon)
  • aangepaste vorming en opleiding
  • aandacht voor work-life balance
  • nuttige relevante ervaring uit privé-sector of als zelfstandige en ervaring uit de openbare sector wordt onbeperkt in rekening gebracht
  • het minimum brutomaandloon (geïndexeerd) bedraagt 1.151,69 euro (halftijdse functie)
  • een persoonlijke loonsimulatie kan je bekomen bij de dienst HRM.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht